Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūka sesiju, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas nosacījumiem, kas ir aprakstīti mūsu privātuma politikā.
Piekrītu
eCom
par mums jaunumi kontakti
vakances medijiem investoriem

Reklamāciju klientu servisa speciālists /-e

Loģistikas departamentā
Mēs meklējam cilvēku, kurš ir gatavs mācīties un dalīties savās zināšanās, ir aizrautīgs, uzticams un tiecas pilnveidoties.
  • Veikt klientu brāķēto preču atgriešanas pieprasījumu apstrādi un pieņemšanu no klientiem
  • Veikt saņemto un garantijā esošo brāķēto preču reģistrāciju Reklamāciju nodaļas uzskaites sistēmā
  • Veikt brāķēto preču apmaiņu un nepieciešamo pavaddokumentu vai kredītrēķinu sagatavošanu
  • Veikt brāķēto preču nodošanu brāķu preču noliktavā
  • Veikt apmainīto preču noformēšanu, pavaddokumentu sagatavošanu un preču pakošanu
  • Veikt atgriezto preču apstrādi
  • Sniegt informāciju klientiem par uzņēmuma preču garantijas noteikumiem
  • Iespēju veidot karjeru starptautiskā uzņēmumā
  • Mūsdienīgus darba apstākļus produktīvai darba izpildei
  • Stabilu un motivējošu atalgojumu
  • Sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
  • Alga (bruto) sākot no 850 līdz 1130 EUR mēnesī
  • CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pastu: recruitment@elkogroup.com
  • Uzziņām +371 6709 2336
  • Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem.
  • Konfidencialitāti garantējam.
PIETEIKTIES