Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūka sesiju, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas nosacījumiem, kas ir aprakstīti mūsu privātuma politikā.
Piekrītu

Loģistikas procesu attīstības vadītājs(-a)

baneris_LOG
  • Izvērtēt un attīstīt loģistikas procesus grupas ietvaros;
  • Meklēt un ieviest automatizācijas procesus (RPA, automatizēta preču komplektēšana, pakošana utt.);
  • Sagatavot ieteikumus, pamatojumus un finanšu aprēķinus jaunu procesu ieviešanā;
  • Attīstīt biznesa plānošanu visā piegādes ķēdē;
  • Optimizēt noliktavas un transporta izmaksas;
  • Veicināt klientu apmierinātību, uzlabojot komunikāciju un pakalpojumu kvalitāti;
  • Tikties ar biznesa partneriem, lai izpētītu un novērtētu jaunus risinājumus;
  • Piedalīties stratēģiskajos projektos visas grupas ietvaros.
  • Vairāk kā 3 gadu pieredze loģistikas jomā (vēlams noliktavu vadībā) ar fokusu uz biznesa attīstību;
  • Stratēģiskā domāšana, kā arī biznesa procesu un pakalpojumu pārzināšana;
  • Projektu vadības zināšanas darbam starptautiskā vidē;
  • Pieredze problēmu identificēšanā, risināšanā, labas organizatoriskās prasmes;
  • Spēja pildīt pienākumus patstāvīgi, kā arī labas komunikācijas prasmes;
  • Prasme rast kompromisus sarežģītās situācijās, veidot ilgtspējīgas biznesa attiecības;
  • Teicamas angļu un krievu valodas zināšanas.
  • Iespēju veidot karjeru starptautiskā uzņēmumā;
  • Mūsdienīgus darba apstākļus produktīvai darba izpildei (60/40 darbs attālināti /birojā);
  • Stabilu un motivējošu atalgojumu;
  • Sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un bezmaksas sporta kluba apmeklējumus;
  • Algu (bruto) sākot no 3000 EUR līdz 3500 EUR mēnesī.
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pastu: recruitment@elkogroup.com

Uzziņām +371 6709 2336
Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem.
Konfidencialitāti garantējam.
PIETEIKTIES
  1. Par mums
  2. Vakances
  3. Vakances
  4. Loģistikas procesu attīstības vadītājs(-a)