Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūka sesiju, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas nosacījumiem, kas ir aprakstīti mūsu privātuma politikā.
Piekrītu

Klientu atbalsta speciālists(-e)

EXP_picture
Baltijas tirdzniecības departamentā
  • Nodrošināt administratīvo atbalstu klientu vadītājiem;
  • Konsultēt klientus par produktu piegādes un darījuma apmaksas noteikumiem saskaņā ar uzņēmumā noteikto kārtību;
  • Informēt klientus par produktu piegādes, produktu atgriešanas, garantijas un citām procedūrām;
  • Koordinēt preču pieejamību, piegādes grafikus, cenošanu sadarbībā ar produktu vadītājiem;
  • Organizēt klientu pasūtījumu un preču rezervāciju procesu, saskaņā ar uzņēmumā noteikto kārtību;
  • Sagatavot produktu un biznesa pārskatu prezentācijas.
  • Pieredze B2B tirdzniecībā vai klientu apkalpošanā mazumtirdzniecībā;
  • Pieredze darbā ar IT precēm tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
  • Labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, analītiskā domāšana.
  • Iespēju veidot karjeru starptautiskā uzņēmumā;
  • Mūsdienīgus darba apstākļus produktīvai darba izpildei;
  • Stabilu un motivējošu atalgojumu;
  • Sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
  • Algu (bruto) 1250 EUR mēnesī.
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pastu: recruitment@elkogroup.com

Uzziņām +371 6709 2336
Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem.
Konfidencialitāti garantējam.
PIETEIKTIES
  1. Par mums
  2. Vakances
  3. Vakances
  4. Klientu atbalsta speciālists(-e)