Mūsu mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot pārlūka sesiju, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas nosacījumiem, kas ir aprakstīti mūsu privātuma politikā.
Piekrītu
eCom
par mums jaunumi kontakti

ELKO uzsāk sadarbību ar Amazfit

Rūpes par fizisko formu un veselību ir kļuvušas par mūsu dzīvesveida dabisku sastāvdaļu, un zīmoli visā pasaulē piedāvā plašu produktu un ierīču klāstu, kas mums palīdz sekot līdzi treniņu režīmam vai uzlabot tā efektivitāti. Elko Group mērķis ir palīdzēt mūsu klientiem kļūt labākiem un veselākiem, tāpēc esam uzsākuši sadarbību ar starptautiski pazīstamu zīmolu Amazfit, lai izplatītu viedās, valkājamās tehnoloģijas – viedaproces un viedpulksteņus.
Amazfit zīmols pieder Huami, kura uzmanības centrā ir biometrijas un cilvēka aktivitāšu dati un kuram ir ievērojama pieredze viedo, valkājamo tehnoloģiju jomā. Šī uzņēmuma izstrādājumi ir saņēmuši arī vairākas Red Dot Design balvas – 2019., 2018. un 2017. gadā. Huami un Amazfit mobilās lietotnes darbojas roku rokā ar viedajām, valkājamajām ierīcēm, kas sniedz lietotājiem visaptverošu pārskatu un analīzi par viņu biometrijas un aktivitāšu datiem. 2017. gada 31. decembrī Huami mobilās lietotnes izmantoja jau 56 miljoni reģistrētu lietotāju.
Lai apmierinātu visprasīgāko klientu vēlmes, mēs turpinām paplašināt savu piedāvājumu ar inovatīviem un augstas kvalitātes produktiem. Huami ir viens no vadošajiem viedo, valkājamo tehnoloģiju ražotājiem, kas seko tirgus tendencēm un ir soli priekšā konkurentiem. Šis zīmols ir populārs gan savu cenu, gan kvalitātes dēļ – Amazfit pulksteņi šobrīd ir ļoti pieprasīti.
Baiba Indāne Zīmola nodaļas vadītāja, ELKO grupa
Par Amazfit

Huami ir dibināts 2013. gadā, un tā uzmanības centrā ir biometrijas un cilvēka aktivitāšu dati. Uzņēmums lepojas ar ievērojamu pieredzi viedo, valkājamo tehnoloģiju jomā. Huami mērķis ir veicināt uzlabotus sporta, veselības un medicīnas pakalpojumus ikvienam pasaules iedzīvotājam šādā formā – "Cloud (veselības mākoņpakalpojums) + End (viedās, valkājamās ierīces) + Core (čips)".

Huami Technology strauji gūst atpazīstamību visā pasaulē. Ārzemēs pārdoto produktu īpatsvars 2018. gadā sasniedza 44,2 %. Huami piederošā zīmola Amazfit viedpulksteņi nu jau ir pieejami vairāk nekā 60 valstīs un reģionos, tostarp ASV, Vācijā un Japānā. Turklāt uzņēmuma rīcībā ir globāls izplatīšanas kanāls un stratēģiska sadarbība gan ar vadošo pulksteņu zīmolu ASV, TIMEX, gan arī pasaules klases autobūves tehnoloģiju uzņēmumu McLaren.

Huami Technology šobrīd ir vairāk nekā 700 darbinieku. Papildus vietējām filiālēm Hefejā, Pekinā un Šeņžeņā Huami ir pārstāvniecības arī ASV, Kanādā, Izraēlā un Norvēģijā.