Jaunumi
03 jūn., 2019
ELKO konference MeetUP 2019: veiksmīgam biznesam nepieciešamas tehnoloģijas un uzticamas partnerattiecības
24. maijā notika tehnoloģiju konference ELKO MeetUP 2019, kura šogad pulcēja vairāk nekā 250 sadarbības partnerus, klientus un IT tirdzniecības nozares pārstāvjus no Baltijas reģiona un Polijas.
Konferences devīze bija "Better together", kas atspoguļo sadarbības stiprināšanas un cilvēcisko attiecību nozīmi – tehnoloģijas ir virzītājspēks, taču veiksmīgai attīstībai un lieliskiem biznesa rezultātiem nepieciešamas arī uzticamas partnerattiecības.
Atklājot konferenci, ELKO Baltijas produktu un tirdzniecības direktors Mārtiņš Pavlovskis uzsvēra: “Mēs darbojamies ļoti dinamiskā biznesa vidē, tādēļ ELKO un partneruzņēmumu sadarbībai ir īpaši nozīmīga loma - piegādāt jaunākās tehnoloģijas no ražotnes līdz gala patērētājam pēc iespējas lētāk un īsākā laika periodā. Inovācijas ir būtiskas veidojot efektīvu biznesa vidi, tomēr visa pamatā ir cilvēks un savstarpējās attiecības. Uzņēmējdarbība ir par uzticēšanos, atbalstu un abpusēji izdevīga biznesa stāsta veidošana. Mūsu ikgadējais ELKO MeetUP pasākums sniedz iespēju klātienē veidot biznesa kontaktus, atvērt neapgūtu iespēju durvis, kā arī dalīties ar veiksmes stāstiem.”
Cilvēcisko attiecību lomu aizvien robotizētajā laikmetā uzsvēra arī ELKO Group Personāla un administrācijas direktore Ieva Orinska secinot, ka "Gan cilvēkiem, gan robotiem ir savas priekšrocības un ierobežojumi, bet es ticu, ka abi kopā spēs līdzās pastāvēt un strādāt."
H2O6 expo centrā pasākuma apmeklētāji varēja apskatīt un izmēģināt jaunākos produktus no vairāk nekā 40 vadošajiem IT nozares ražotājiem, kā arī uzdot interesējušos jautājumus ražotāju pārstāvjiem. Iespēja satikties klātienē vienā vietā visiem pārdošanas ķēdes pārstāvjiem palīdz veidot vienotu priekštatu un padziļinātu sapratni par produktiem un tirgu kopumā. Klātienē bija iespējams noklausīties vadošo IT ražotāju – Dell, LG, ASUS, MSI, Intel, Seagate, Acer, Renewd, ViewSonic – aktualitātes un produktu klāsta jaunumu prezentācijas.
ELKO MeetUP 2019 ietvaros apmeklētājiem bija iespēja noklausīties iedvesmojošas runas no ELKO speciālistiem un saistošo nozaru pārstāvjiem. Andrejs Gavrilovs (ELKO Group Baltijas tirdzniecības direktors) ieskicēja 10 praktiskus padomus efektīvai laika plānošanai, Irina Lando (mācību centrs Lando) sniedza padomus pārrunu veikšanai, Oskars Klucis (ELKO Group Digitālā mārketinga vadītājs) sniedza ieteikumus digitālajā mārketingā veiksmīgai biznesa darbībai interneta vidē, savukārt Salvis Praude (Microsoft Mazumtirdzniecības un produktu izplatīšanas vadītājs Baltijā) atgādināja pārbaudīt savu ierīču un programatūras stāvokli, lai nekļūtu par datu noplūdes upuri un atbilstu Vispārīgās Eiropas datu regulas noteikumiem.
Mārtiņš Bērziņš (bankas Citadele E-biznesa daļas vadītājs) savā runā atzīmēja: “Pašlaik bankā Citadele 96% no visiem maksājumiem notiek, izmantojot digitālos kanālus, arī mobilajās lietotnēs norēķinu skaits strauji pieaug. Prognozējam, ka gada laikā mobilo lietotņu izmantošanas biežums pieaugs divkārt. Maksājumu sektorā nākotne balstās uz attālināto identifikāciju un personalizētajiem pakalpojumiem. Vairāk nekā 50% maksājumu Citadelē jau pašlaik ir tūlītējie jeb zibmaksājumi, cilvēki izmanto bezkontakta kartes, un līdz 2021.gadam vairāk nekā 50% Eiropas karšu būs bezkontakta. Ieradumi mainās, un tirgotājiem ir jākoncentrējas uz iepirkšanās un maksājumu pieredzes maiņu – attālinoties no fiziskiem kases aparātiem, apsverot čeku uzglabāšanu mākoņos, pieļaujot norēķinus ar valkājamām ( wearable – angļu val. ) tehnoloģijām.”
Visas dienas garumā dalībnieki varēja baudīt spilgtus šovus, izmēģināt savus spēkus virtuālās realitātes aktivitātēs, loģikas spēlēs un citās aizraujošās izklaidēs.
Pasākuma atbalstītāji: Acer, ASRock, AOC, ASUS, Clean Air Optima, Dahua, Dell EMC, EATON, Getac, LG, Microsoft, MSI, Renewd, Seagate, Philips, Thermaltake, Tom Tom, TP-Link, ViewSonic, Xilence, Blackview, Chieftec, Fellowers, Fujifilm, IMOU, PocketBook, Transcend.
Gallery
Citas ziņas